دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

روزهای کودکی

تحولات جدید

1391/10/24 17:42
نویسنده : مامان الی
177 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره یاد گرفتم که چطور غلت بزنم. بار اول حدود 5 دقیقه ای طول کشید. غلت زدن شروع دوره جدیدی از رفتارهای متحولانه و تکاملی من و بقیه بچه ها به حساب می آد (اینو مامانم گفته). همزمان با این تحول آب دهنم شر شر از لب و لوچه ام سرریز میکنه. نمی دونم چرا یادم میره آب دهنم رو قورت بدم. بابام اسمش رو گذاشته شیر سماور!! جلوی لباسم در چشم به همزدنی خیس آب می شه به طوری که عملا از پیش بند هم کاری ساخته نیست. مامان ناچار همش در حال لباس عوض کردن منه. تازگی ها دارم دور و برم رو به دقت می شناسم ببینم چیزی کم و زیاد شده که از چشم من دور مونده باشه، به خاطر همین حس کنجکاوی و کارآگاهی که بهم دست داده حتی دلم نمی آد بخوابم. بعضی وقتها اونقدر خوابم می آد که نگو اما ترجیح می دم که با چشمای باز و خمار از خواب فقط دور وبرم رو بپام!! دیشب اونقدر بابا و مامان و اذیت کردم که نفهمیدم کی تو بغل بابا خوابم برد اونم با این وضعیت که تو عکس می بینید. خوب این هم دوره ای از زندگی تکامل گرایانه ما بچه هاست (اینم باز مامانم میگه )..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نجمه
26 دی 91 12:55
سلام دنی زبل میسی که به ما سر می زنی
مامان آراد ( آتنا )
26 دی 91 13:10
چقدر ناز افتاده .. خیلی خوبه که غلت می زنه ... یعنی به صورت کامل بر می گرده یا فقط به پهلو بر می گرده .. از این نظر می پرسم چون آراد فقط به پهلو بر می گرده
میرزا کوچک خان
26 دی 91 15:16
وای وای وای .... ماشاالله... انشاالله زودی بدوهه1!!! سینای من که بلد غلت بزنه ولی تنبلیش میااااد!!! فک کن!!!
مامان مینا
30 دی 91 7:52
سلام مامان دانیال. ریحانه من متولد 30شهریوره . من آدرس اینجا رو از تو وبلاگی که تاریخ تولد دانیال رو توش نوشته بودی پیدا کردم. اگه موافقی تبادل لینک کنیم.
مامان مینا
30 دی 91 7:53
هزار ماشاله به این پسر گل. چرا ریحانه من هنوز بلد نیست غلت بزنه؟؟؟ یعنی داره تنبلی میکنه؟؟؟ حتما بهم سر بزن عزیزم
بابای طه
1 بهمن 91 12:41
سلام ممنون از زحمت قشنگتون سلام برسونید