دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

روزهای کودکی

اتفاقات شروع 10 ماهگی

1392/4/2 13:05
نویسنده : مامان الی
234 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماه من هم تموم شد و دو روزه وارد 10 ماهگی شدم...خوب دیگه ما بچه ها خیلی زود بزرگ میشیم و پدر و مادرهامون رو هم خیلی زود پیر و فرسوده می کنیم. یه روز تب میکنیم، یه روز اشتها نداریم، یه روز نوبت واکسنه و روز دیگه سرمامی خوریم... خلاصه دردسرها درست می کنیم و عین خیالمون نیست و وقتی بزرگ شدیم، هیچی از این روزهای پر اتفاق یادمون نمی آد....

تو همین روزها درست زمانی که میتونم با کمک وسایل خونه اولین قدمها رو بردارم و برای یکی دو ثانیه خودم به تنهایی بایستم، زمانی که انگشت اشاره ام رو کشف کردم و اونو جلوی صورتم می گیرم و بهش می خندم و باهاش بازی می کنم، درست زمانی که با همین انگشت چیزهای ریز مثل یه مورچه کوچولو رو تعقیب می کنم و می تونم بردارمش، وقتی که من هم تو سفره شام و ناهار شریک هستم با یه بشقاب کوچولو که توش چندتا دونه برنج ریخته شده مثلا خودم رو سیر می کنم، وقتی که جیغ کشیدن رو یاد گرفتم و حتی قهر کردن رو هم بلد شدم و موقع ناراحتی سرم رو می ذارم زمین و مخالفت خودم رو اعلام میکنم و بالاخره درست زمانی که دختر عموی کوچولوی من که نه ماه با هم اختلاف سن داریم به دنیا می آد، من دو تا دندون درآورم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)