دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

روزهای کودکی

اولین سفر= مشدی دانیال

1391/12/30 0:26
نویسنده : مامان الی
235 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از 6 ماه سرد و طولانی و خسته کننده منو بردن به سفر. اولین سفرم به مشهد بود. یه مسافرت طولانی اما بامزه و خوب. اصولا مسافرت برای ما بچه ها خیلی چیز خوب و سرگرم کننده ایه. من که خوشم اومد و کلی سرم گرم شد. چون مامانی و بابایی ( مامان بزرک و مامان بزرگم) و دایی ها هم بودن. کلا دور و برم شلوغ بود و منم سرم گرم بود. وقتی من می بردن تو حرم امام یه عالمه آدم اونجا بود که نمی دونستم کدومشون رو نگاه کنم. بعضی هاشون بهم لبخند می زدن و منم لباساشون رو می کشیدم. تو بازارها هم همش دلم می خواست تمام چیزای رنگی دور وبرم ور بکشونم و تو دهنم بذارم.. خلاصه حسابی چیزای جدید دیدم و کلی کیف کردم. سر راه رفتن چون با ماشین خودمون رفتیم چند تا شهر دیگه رو هم مثل دامغان، گرمسار و سبزوار رو هم دیدم. توس هم رفتیم و تو جایی که یه مرد بزرگ به اسم فردوسی توش قایم شده بود یه عالمه عکس گرفتم.. مامان و بابا می خواستن قبل از شلوغ شدن مشهد و شهرهای دیگه برن مسافرت که اتفاقا خیلی هم خوب شد. خلاصه اولین مسافرتم هم اینطوری شد و من شدم مشهدی دانیال!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Dr.Daniel
30 اسفند 91 0:32
Salam in ax mano yade khodam mindaze manam esmam daniele o tasadofi omadam be webet ,jaleb bod ishalah danialeton hamishe salemo salamato zebel bashe
طاهره
6 فروردین 92 12:17
سلام به آقا دانیال و مامان مهربونش به شهر ما و شهر پسته های خوش مزه خوش اومدید
مسیحا
16 فروردین 92 19:17
سلام عزیزم، سال نو مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و خنده و موفقیت داشته باشی
مامان سارا
18 فروردین 92 11:51
زیارت قبول مشهدی دانیال
مامان سارا
18 فروردین 92 11:51
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6