دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

روزهای کودکی

دست دسی

1391/12/29 23:56
نویسنده : مامان الی
256 بازدید
اشتراک گذاری

دست دسی بازی جزو بازیهای جدید و مورد علاقه منه. اینو بابام یادم داده و تا می خوام شروع کنم به غر زدن وقتی میگه دست دسی سریع شروع می کنم به دست زدن و لبم به خنده باز می شه. الان دیگه تقریبا تنها می تونم بشینم البته اگه یکی کنارم باشه بهتره و یهو تالاپی نمی افتم زمین!

سوپ خوردن رو شروع کردم و از مزه اش خیلی خوشم می آد. عجب چیزایی تو این دنیا واسه خوردن پیدا می شه! عاشق چایی هستم. البته مامان زیاد نمی ذاره بخورم اگه هم بده خیلی کم رنگ و بی مزه است.

صبحها وقتی من بیدار می شم مامانم هنوز خوابه. منم با دستم هی تکونش می دم و دستام رو می کشم رو صورتش تا بیدار شه، خوب یعنی چی وقتی من بیدارم کسی بخوابه. همه باید با من از خواب بیدار شن..

راستی پارسال این موقع مامان و بابا فهمیدن که من پسرم. وقتی من دوازده هفته بیشتر نداشتم جنسیتم معلوم شد. بابا خیلی خوشحال شد که من تک نوه پسر خانوادشون شدم. فکر کنم این تک بودن همچنان ادامه داشته باشه و پای رقیب و این حرفها وسط نیاد..

به هر حال مامان این چند وقته خیلی سرش شلوغ بود و نتونست برام چیزی بنویسه. تو پست بعدی راجع به اولین مسافرتم نوشته..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)