دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

روزهای کودکی

شیطنت های من

1391/11/29 12:57
نویسنده : مامان الی
241 بازدید
اشتراک گذاری

 حالا دیگه واقعا مرد شدم!! کاملا با قدرت و اراده سر و گردنم رو می تونم بالا نگه دارم و وقتی به شکم روی زمین هستم می تونم با زور زدن خودم رو بکشونم جلو. حرف مممم رو تکرار می کنم و تا دلتون بخواد جیغ می کشم و سرو صدا راه می اندازم طوری که مامان و بابا حتی صدای تلویزیون رو هم نمی شنون. تازگیها وقتی تو ماشین می شینم در حالی که بیرون رو نگاه می کنم به فکر فرو می رم و با خودم آوازی رو زمزمه می کنم:

 آآآآآ اوووووو ممممم آآآآاووووو ققققق از این چیزا...

 

خیلی شیطون شدم. خییللیی... وقتی مامان از دست ورج و وورجه های من خسته می شه و نمی ذارم کاراشو بکنه منو می ذاره تو روروئک. منم با این که دو سه هفته ای توش ننشسته بودم اما حالا خیلی حرفه ای حرکت می کنم. در چشم به هم زدنی از این ور به اون ور می رم..

هر چی دستم می رسه می خورم.. فکرش رو بکنید هر چی... دیگه خیلی دقیق و برنامه ریزی شده می تونم چیزا رو توی دهنم ببرم و دربیارم. دوست دارم مدام چیزی رو روی لثه هام بکشم شاید دارم دندون در میارم. نمی دونم...اینها که گفتم همه اتفاقات یک ماه اخیرم بود..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سارا
29 بهمن 91 10:52
اااااااااااااااااااای قربونت برم من که انقدر بانمکی جوجه


مریم (مامان نگین)
30 بهمن 91 12:56
وای این عکست خیلی خیلی بامزست آقا دانیال!
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 12:44
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما نه تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مسیحا
9 اسفند 91 21:38
چه پسر ناز وشیطونی
نجمه
12 اسفند 91 16:29
چه پسر نازی شدی دانیال همه این کارای تو رو منم انجام میدم اینقدر که مامانم و به گریه می ندام یه وقتی ......
مریم (مامان نگین)
17 اسفند 91 13:35
چه مامان تنبلی داری دانیال!!! چقد دیر به دیر حرفای تو رو می نویسه....زودتر بزرگ شو که خودت بیای بنویسی منت مامان تنبلتو نکشی!
مامان مینا
18 اسفند 91 10:33
سلام مامان الی ... من با همکاری وبلاگ " کودک من" یه ایده جالب طرح ریزی کردم: بیایید یه سفره هفت سین کوچولو تو اتاق بچه هامون برای اونا درست کنیم. شبیه کارایی که برای جشن تولدشون یا جشن دندونی انجام میدیم. بعد عکس اونو بفرستید تا یه جا جمع کنیم و همه ببینن و نظر بدن. منتظر جوابت هستم عزیزم
مهرناز(مامان آرسام)
21 اسفند 91 23:30
ای جوووووووووووووونم چه جیگری شده آقا دنیلمون واااااااااااااای عسیسم عکسش خییییییییییییلی خوشگل و بامزست!
رها
23 اسفند 91 19:10
عزیززززززززدلم ماشالا چقدر بزرگ شده قربونش برم بووووووووووووووووووس
میرزا کوچک خان
25 اسفند 91 23:18
من بروزم... این عکسه فوق العاده است!!!
مامان سارا
27 اسفند 91 14:51
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت وخوشی برای شما و خانواده گرامیتون آرزو دارم . از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا