دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

روزهای کودکی

لیست علاقمندیها

1392/4/2 15:29
نویسنده : مامان الی
288 بازدید
اشتراک گذاری

تو این دنیای آدم بزرگها عجب چیزای جالب و آرامش بخشی وجود داره. مثلا یکی از این چیزای آرام بخش جارو برقیه. وقتی روشن میشه انگار که واسه آدم لالایی می خونن. وقتی هم که خوابم با صدای جارو برقی بیدار نمی شم. یکی دیگه از این وسایل ماشین لباسشوییه که دیگه حرف نداره. فقط وقتی تنها تو رورئکم پیشش هستم یه کم می ترسم اما خیلی هیجان داره... لب تاپ رو که دیگه نگو.. وقتی می بینمش چنان نیرویی رو درخودم حس می کنم که سینه خیز به سرعت کنارش می رم تا شاید بابا اجازه بده یه انگشت کوچولو روی دکمه هاش بزنم.. منم یه بار اونقدر تحت فشار انرژی های درونم بودم که نتونستم خودم رو کنترل کنم و یکی از دکمه هاش رو با ناخن درآوردم!. آخیش راحت شدم بس که هی منو کنار می کشن که دست نزنم...آخ آخ تلفن رو نگفتم.. گوشی تلفن خونه که دیگه جزء آرزوهای هر روز و هر ساعت منه. وقتی مامان داره باهاش حرف می زنه دلم می خواد با کلی سیم همش رو بخورم.. خیلی خوب می دونم خوردنی نیست اما بازم دلم می خواد بخورمش!!

حالا از اینها که بگذریم یاد گرفتم که فوت فوتی بازی کنم. به نظرم کار خوب و مفیدی باشه.. وقتی خوشحالم اولین کاری که می کنم فوت کردنه. حتی شبها که از خواب بیدار می شم مامان میگه که تو خواب و بیداری اولین کاری که می کنم فوت کردنه... تازه دارم تمرین بلند شدن رو چهار دست و پا می کنم. با این وجود هنوز از دندون خبری نیست....

خوب اینم از این روزهای من... یکی از آرزوهای این روزهای من اینه که یه روز سوار رورئک با سرعت برق و باد تو خونه ویراژ بدم و در حالی که گوشی تلفن تو دهنمه، کنار ماشین لباسشویی بایستم و روی دکمه های لپ تاپ بکوبم و به صدای گوشنواز جارو برقی گوش  بدم!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

farhad
27 فروردین 92 0:25
برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام ● Çocuk Dünyası ● لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم
مریم(مامان نگین)
27 فروردین 92 14:02
خیلی جالب نوشته بودی...مُردم از خنده!!!
نجمه
28 فروردین 92 12:56
سلام مامان دانیال سال نو شما با یه عالمه تاخیر مبارک ماشالله چه پسرتون ناز و با نمک شده خیلی مطالبتون و قشنگ بیان می کنین آخه نیست دانیال با نازی ما تقریبا هم سن هستند کاراشونم مثل هم می مونه وقتی اینجوری می نویسید کلی ذوق می کنم به ما سر بزنید...
مسيحا
2 اردیبهشت 92 14:34
چه ناز و خوشمزه شده اين خوشكل پسر هزار ماشالله
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:39
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم
مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:15
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک
میرزا کوچک خان
10 اردیبهشت 92 22:55
من اینجا کامنت نذاشته بودم؟!